2os ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ FITNESS !!!!!

 Αντί   προλόγου

Με ιδιαίτερη  χαρά ο φορέας διαχείρισης των Δημοτικών Αθλητικών Κέντρων, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟY AE OTA, διοργανώνει τον 2ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ FITNESS  για τα μέλη των δημοτικών γυμναστηρίων της πόλης μας.

Στόχος μας είναι όλα τα μέλη μας, σε ένα περιβάλλον διασκέδασης και συναγωνισμού να περάσουν ένα όμορφο απόγευμα, παρέα με τους συναθλούμενους τους, επιδεικνύοντας τις ικανότητες τους και κερδίζοντας πλούσια έπαθλα και δώρα

Στον 2o ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ FITNESS έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος όλα τα μέλη των γυμναστηρίων ή των φιλοξενούμενων φορέων που γυμνάζονται στο Παγκρήτιο Στάδιο , το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Πατελών & Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Ηρακλείου, επιδεικνύοντας την ταυτότητα  μέλους. Επίσης, μπορεί να λάβει μέρος οποιοσδήποτε επιθυμεί με τη  συμπλήρωση σχετικής αίτησης από την γραμματεία της εκδήλωσης.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να λάβουν μέρος σε όλες τις ομαδικές δραστηριότητες επιθυμούν και σε όλα τα διαγωνιστικά παιχνίδια ( Bench Press-Πιέσεις πάγκου /  Πλυομετρικών αλμάτων σε BOX 45 cm και έλξεις σε μονόζυγο χωρίς υποβοήθηση).

Στις αθλητικές εκδηλώσεις έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν όλα τα μέλη των δημοτικών αθλητικών κέντρων

 

Περιγραφή δραστηριοτήτων   kai  προγραμμα μαραθωνιου fitness

  • TAE-BO

Έντονη αερόβια άσκηση με συνοδεία μουσικής για τη βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος, με δυναμικές ασκήσεις ποδιών και χεριών για μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία και συντονισμό κινήσεων. Γίνεται εναλλαγή ασκήσεων άνω και κάτω κορμού με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και μέγιστη απώλεια λίπους.

  • STEP-AEROBIC

Αεροβική άσκηση συνοδεία ρυθμικής μουσικής, χρησιμοποιώντας πλαστικά συστήματα Step Aerobic. Ρυθμικά συνδυαζόμενα βήματα με χορογραφία Χαμηλής – Μέσης ή Υψηλής έντασης ανάλογα με την δυνατότητα των εκάστοτε αθλουμένων κάνοντας το μάθημα προσιτό σε όλους.  Ολοκληρώνεται με ασκήσεις κοιλιακών –ραχιαίων.

  • CROSS-TRAINING

Συνδυασμός αερόβιας άσκησης και δυναμικών ασκήσεων σε σταθμούς. Με εναλλαγές μεταξύ διαφορετικών ασκήσεων, το πρόγραμμα συμβάλλει στην βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος, καθώς και την ενδυνάμωση όλου του σώματος και την απώλεια λίπους. Αφορά από αρχάριους ασκούμενους έως και πολύ προχωρημένους αθλητές αφού την ένταση την καθορίζουν οι αθλούμενοι.

  • PILATES

Εναλλακτικός τρόπος γύμνασης για όλο το σώμα. Το σώμα δουλεύει συνολικά με έμφαση στο power house (σύνολο κοιλιακών, ραχιαίων, αναπνευστικών και πυελικών μυών) που είναι βασικοί μύες για την στήριξη, ισορροπία και σωστή στάση του σώματος. Ιδανικό για αποκατάσταση τραυματισμών, ήπιας έντασης, ανάλογα με το ατομικό επίπεδο του αθλουμένου.

  • yoga

Συνδυασμός από δυναμικές, ισομετρικές και στατικές ασκήσεις (τα λεγόμενα ASANAS – στάση σώματος), δεμένες αρμονικά μεταξύ τους ώστε εκτός του μυϊκού συστήματος να τονώνουν και να ενεργοποιούν όλα τα εσωτερικά όργανα. Η μέθοδος αυτή είναι απλή και βατή για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου, έχοντας πολλαπλά ψυχοσωματικά οφέλη.

  • BOOT CAMP

Ομαδική άσκηση με μεγάλη ποικιλία «λειτουργικών» ασκήσεων με άμεσα αποτελέσματα, όπως μείωση του σωματικού λίπους, βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης, ενδυνάμωση του κορμού, βελτίωση της ευλυγισίας και αύξηση του καρδιαγγειακού συστήματος Βελτίωση της εκρηκτικότητας και της ταχύτητας Βελτίωση της ευλυγισίας, των αντανακλαστικών και της ταχύτητας αντίδρασης

  • ZUMbadance  

Έντονη αερόβια άσκηση με συνοδεία μουσικής για τη βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος, με δυναμικές ασκήσεις ποδιών και χεριών για μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία και συντονισμό κινήσεων. 

 

ΠροεπισκόπησηΣυνημμένοΜέγεθος
2ΟΣ MARATHONIOS FITNES 2012.pdf217.7 KB